«Ηλεκτρονικό κατάστημα μου έφαγε χρήματα χωρίς να παραδώσει προϊόν»

by -7 views



Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2021, 13:35

Για απάτη καταγγέλλει συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ο κ. Γιώργος Ρούσσος, κάτοικος Σαντορίνης. Όπως αναφέρει στο zougla.gr, στις 17 Σεπτεμβρίου επικοινώνησε τηλεφωνικά με το «e-toolsline.gr», προκειμένου να αγοράσει μια αντλία υδρεύσεως.

Απάντησε, όπως λέει, μια κυρία, η οποία του έδωσε αριθμό λογαριασμού, προκειμένου να κατατεθούν τα χρήματα και να προχωρήσει η παραγγελία. Έτσι ο κ. Ρούσσος κατέθεσε τα χρήματα και περίμενε προκειμένου το προϊόν να έρθει στην επιχείρησή του. Ο καιρός όμως περνούσε και η παραγγελία δεν έφτανε. Έτσι προχώρησε και σε δεύτερη επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα την προηγούμενη εβδομάδα. Ο υπάλληλος που απάντησε αυτήν τη φορά πως η παραγγελία θα έρθει το αργότερο μέχρι τη Παρασκευή 1 Οκτωβρίου. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε. Ο καταγγέλλων προσπάθησε να επικοινωνήσει εκ νέου από τότε με το ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά δεν είναι εφικτό.

Παρόλο που υπάρχει τηλεφωνικός αριθμός, δεν απαντά κάποιος στη γραμμή. Ο ίδιος αναφέρει επίσης πως στα σχόλια στο Διαδίκτυο υπάρχουν κι άλλοι χρήστες οι οποίοι την έχουν πατήσει και πως πρόκειται για κατάστημα-απάτη.

Το zougla.gr προσπάθησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά δεν απάντησε κανείς.


Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2021, 13:39

Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *