Γεροστεργιούδης (Μασούτης) στο CNN Greece: Επιλέξαμε να επενδύσουμε στις χαμηλές τιμές

«Ψυχραιμία» συστήνει ο Γενικός Διευθυντής, Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, με φόντο τις διεθνείς εξελίξεις, τους δασμούς και τον εμπορικό πόλεμο.
Μιλώντας στην κάμερα του CNN Greece, στο πλαίσιο του 10ου Delphi Economic Forum ο κ. Γεροστεργιούδης σημειώνει πως «το οργανωμένο ελληνικό λιανεμπόριο και η Διαμαντής Μασούτης μέσα σε 48 χρόνια πορεία έχει πολύ δυνατές σχέσεις με τους Ελληνες προμηθευτές».
Όπως εξηγεί «επενδύουμε πάνω σε αυτούς και προσφέρουμε ένα πολύ σταθερό περιβάλλον για την ελληνική βιομηχανία και μεταποίηση».
«Είμαστε στο κατώφλι του ελληνικού καλοκαιριού»
«Το ελληνικό καλοκαίρι βλέπουμε πάρα πολλούς επισκέπτες οι οποίοι έρχονται σε όλη την Ελλάδα» σημειώνει και τονίζει πως σαν εταιρεία η Διαμαντής Μασούτης έχει επενδύσει στις τουριστικές περιοχές.
«Βλέπουμε μια πολύ δυνατή καινούργια τάση. Οι βαλκανικοί λαοί να αναζητούν ελληνικά προϊόντα. Και γιατί το κάνουν αυτό; Γιατί τα ελληνικά προϊόντα θεωρούνται πάρα πολύ καλής ποιότητας».
«Βλέπουμε ότι η συνταγή της Διαμαντής Μασούτης πιάνει»
«Εμείς επιλέξαμε πολύ στρατηγικά με την καθοδήγηση του κυρίου Γιάννη Μασούτη την τελευταία τετραετία να επενδύσουμε στις χαμηλές τιμές» δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γεροστεργιούδης και προσθέτει:
«Έχουμε δώσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, θυσιάσαμε κερδοφορία για να περάσει το άμεσο όφελος στον καταναλωτή. Βλέπουμε ότι αυτή η συνταγή πιάνει. Από τη στιγμή λοιπόν που πιάνει θέλουμε να την αναπτύξουμε παραπάνω και να πάμε και παρακάτω και σε συνδυασμό με αυτό βλέπουμε ότι και το μέγεθος μετράει. Είναι σημαντικό για να μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στη μη δεσμευτική συμφωνία που υπέγραψαν η Διαμαντής Μασούτης και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την εξαγορά του 100% της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.
«Η πρόθεση πιστεύω και των δύο πλευρών είναι να ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία και να στεφθεί με καλό τρόπο μέσα στο 2025».
«Αυτό που θέλω να κρατήσουμε είναι ότι Διαμαντής Μασούτης θέλει να αναπτυχθεί, θέλει αναπτυχθεί κι άλλο. Έρχονται και άλλα πράγματα και είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε και νέα concepts στον ελληνικό κλάδο, τα οποία αφορούν τα μικρότερα καταστήματα».