Μητσοτάκης: Σκοπός μας καινούρια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025 – Αυξάνονται τα δρομολόγια

«Σκοπός μας -και θα τον πετύχουμε- είναι να έχουμε 900 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025»,δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης που βρέθηκε στο αμαξοστάσιο ΟΣΥ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, όπου στεγάζονται καινούργια ηλεκτροκίνητα λεωφορεία και λεωφορεία φυσικού αερίου.
Ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τον Υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου, ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ο.ΣΥ. Στέφανο Αγιάσογλου για τα 100 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία τύπου midi, μήκους 9 μέτρων, που εντάχθηκαν στις λεωφορειακές γραμμές της Ο.ΣΥ. και τα οποία προστίθενται στα 278 καινούργια λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που κυκλοφορούν ήδη στην Αττική.
Καθώς οι δρομολογήσεις λεωφορείων συνεχίζονται, ο στόλος που εξυπηρετεί την Αττική θα έχει ενισχυθεί κατά 405 οχήματα έως τα τέλη Φεβρουαρίου, αναβαθμίζοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και διευκολύνοντας την κίνηση στους δρόμους της πρωτεύουσας, στο πλαίσιο του στόχου για απόκτηση συνολικά 950 νέων λεωφορείων εντός του 2025.
Παράλληλα, έχει προκηρυχθεί νέος διεθνής διαγωνισμός για την απόκτηση ακόμα 125 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, μήκους 12 μέτρων, για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αττικής, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2026 και μέσω της αξιοποίησης ευρωπαϊκών πόρων.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές των καινούργιων λεωφορείων, όπως το αλκοολόμετρο στη θέση του οδηγού. Πλέον κάθε οδηγός θα υποβάλλεται σε αλκοτέστ και μόνο εφόσον το τεστ είναι αρνητικό θα ξεκινά το λεωφορείο.
O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ.
INTIME NEWS
Χρειαζόμαστε και περισσότερα λεωφορεία και περισσότερους οδηγούς και το υπουργείο θα παρουσιάσει το συνολικό μας σχεδιασμό για την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφορά στην πρωτεύουσα όχι μόνο ως στα λεωφορεία αλλά και στις παρεμβάσεις που θέλουμε να κάνουμε στο μετρό. Δεν εννοείται μία πρωτεύουσα των 21ο αιώνα να μην έχει ένα σύγχρονο σύστημα μέσων μαζικής μεταφοράς. Τρέχουμε με μεγάλη ταχύτητα να καλύψουμε τον χαμένο χρόνο έχοντας πάντα στο μυαλό μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών τους οποίους θέλουμε να στρέψουμε προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς αξιοποιώντας και της νέας τεχνολογίες».