Οικονομία

Πώς το Viber επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση του στην ελληνική αγορά

Τη θέση της στην ελληνική αγορά επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω η Rakuten Viber, η οποία ανακοίνωσε το λανσάρισμα δύο νέων υπηρεσιών που απευθύνονται η μεν μία στους οικιακούς καταναλωτές και η δεύτερη στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δύο κατηγορίες πελατών όπου η εταιρεία έχει δείξει ότι έχει σημαντικό έρεισμα στην Ελλάδα.

«Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί βασικό κέντρο καινοτομίας για εμάς», δήλωσε η Cristina Constandache, chief revenue officer της Rakuten Viber κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης σε εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, επισημαίνοντας ότι η χώρα μας είναι εκεί όπου έχουν λανσαριστεί για πρώτη φορά αρκετές από τις νέες υπηρεσίες. Είναι χαρακτηριστικό, για παράδειγμα, ότι όπως ανέφερε ο Atanas Raykov, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Rakuten Viber, η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη αγορά όσον αφορά στη χρήση του Viber Pay.

Επίσης, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το Viber αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλές. Όπως ανέφερε η κα Constandache, ο αριθμός των επιχειρηματικών λογαριασμών διπλασιάστηκε την περασμένη χρονιά με τους περισσότερους πελάτες να προέρχονται από κλάδους όπως είναι αυτός των τεχνικών, της εστίασης και της φιλοξενίας αλλά και των επαγγελματιών στο χώρο της ομορφιάς.

Η υψηλή δημοτικότητα των επιχειρηματικών λογαριασμών είναι και ένας από τους λόγους που η Rakuten Viber λανσάρει άμεσα τον Viber Ads Manager, μια αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όπως αναφέρθηκε, η εισαγωγή του Viber Ads Manager αποτελεί καθοριστικό βήμα στην εξέλιξη του Viber ως super app για επιχειρήσεις. Πρόκειται για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική λύση που δίνει τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν καμπάνιες με ευέλικτους προϋπολογισμούς, εύκολη στόχευση και μοντέλο πληρωμής βάσει χρήσης. Η πλατφόρμα άνοιξε πρόσφατα τη λίστα αναμονής της στην Ελλάδα και ενισχύει τους αυτοδιαχειριζόμενους επαγγελματικούς λογαριασμούς για τις μικρότερες επιχειρήσεις. Οι λύσεις αυτές επεκτείνουν την υπάρχουσα υπηρεσία Viber for Business για μεγάλες επιχειρήσεις, επιτρέποντας σε ελληνικές επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να καλύπτουν τις ανάγκες τους, όπως σημείωσαν τα στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης.

Viber Dating

Παράλληλα, το Viber ανακοίνωσε την επέκταση του και στο χώρο των online γνωριμιών. Το Viber Dating είναι ήδη διαθέσιμο και όπως επισημάνθηκε βοηθά τους χρήστες στην Ελλάδα να γνωρίσουν πραγματικούς ανθρώπους και να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις, χωρίς να φύγουν από την εφαρμογή.

Ένα σημείο που τονίσθηκε είναι αυτός της προστασίας των ιδιωτικότητας των χρηστών και γι’ αυτό το Viber Dating προσφέρει, μεταξύ άλλων, επαλήθευση προφίλ καθώς τα προφίλ συνδέονται με πραγματικούς λογαριασμούς Viber, επαληθευμένους μέσω του αριθμού τηλεφώνου αλλά και απόκρυψη αριθμού. Επιπλέον, το προφίλ γνωριμιών είναι ανεξάρτητο από τον κύριο λογαριασμό Viber, κρατώντας τις δραστηριότητες γνωριμιών ιδιωτικές.

Η δημιουργία προφίλ στο Viber Dating είναι δωρεάν και εύκολη: οι χρήστες εισάγουν τις προτιμήσεις τους, προσθέτουν μια σύντομη περιγραφή και φωτογραφίες, και ξεκινούν να εξερευνούν πιθανούς συντρόφους. Οι συνομιλίες παραμένουν στην καρτέλα γνωριμιών μέχρι οι χρήστες να επιλέξουν να μεταφερθούν στις ασφαλείς, κρυπτογραφημένες συνομιλίες της κύριας εφαρμογής. Premium λειτουργίες όπως Who Liked Me (που επιτρέπει στους χρήστες να ταιριάξουν γρήγορα με όσους τους έχουν ήδη επιλέξει), Boost (που αυξάνει την ορατότητα του προφίλ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) και Mega Like (που δείχνει σε έναν πιθανό σύντροφο ιδιαίτερο ενδιαφέρον) είναι ήδη διαθέσιμες στην Ελλάδα και σύντομα θα επεκταθούν παγκοσμίως.

Related Articles

Back to top button