Οικονομία

Αναζωογονώντας το όρος Πεντέλη: Η δράση της Henkel Consumer Brands με στόχο τη βιωσιμότητα

Τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ανησυχίες για την πορεία του κλίματος και εν γένει του περιβάλλοντος μεγαλώνουν, έχει σημειωθεί μία σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν τη βιωσιμότητα. Διότι, πλέον, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας, πολλές εταιρείες και όμιλοι διοργανώνουν πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν σχέση με το περιβάλλον και στις οποίες μάλιστα, συμμετέχουν ενεργά και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.

Φυσικά, «πράσινες» πρωτοβουλίες μπορεί να είναι, από την ανακύκλωση παλιών εταιρικών συσκευών μέχρι και μία δράση αναδάσωσης σε περιοχές που έχουν πληγεί από πυρκαγιές. Μέσω αυτής άλλωστε, οι εργαζόμενοι κατανοούν βαθύτερα τη σημασία της διατήρησης των οικοσυστημάτων για το μέλλον του πλανήτη, ενώ ενισχύεται και η περιβαλλοντική συνείδηση εντός των εταιρειών.

Βλέπετε, η συνεργασία για έναν καλό, κοινό σκοπό προσφέρει στους εργαζόμενους αισθήματα υπερηφάνειας, λόγω του ότι αποτελούν μέρος μιας εταιρείας που προσπαθεί να συμβάλλει στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος, ενώ συγχρόνως ενισχύονται και οι δεσμοί των συναδέλφων, μέσω της συνεργασίας.

Η εθελοντική δράση αναδάσωσης στην Πεντέλη αποτελεί ένα σημαντικό «βήμα»

Παράδειγμα προς μίμηση, που αποδεικνύει ότι υπάρχουν εταιρείες που έχουν στον πυρήνα της κουλτούρας τους την προώθηση της βιωσιμότητας και της περιβαλλοντικής συνείδησης, αποτελεί η Henkel Consumer Brands. Μάλιστα, η Henkel Hellas διακρίνεται για τη διαρκή προσήλωσή της στην εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα και την προστασία του περιβάλλοντος, μέσα από δράσεις που ευαισθητοποιούν -όχι μόνο περιβαλλοντικά, αλλά και κοινωνικά.

Έτσι, έπειτα από τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών, η εταιρεία, προσπαθώντας να δώσει ξανά «ανάσα ζωής» στο φυσικό περιβάλλον της Αττικής, πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη της εθελοντική δράση αναδάσωσης στην περιοχή Αγία Τριάδα, στον Άγιο Στέφανο, στο όρος Πεντέλη. Στη συγκεκριμένη δράση, μεταξύ άλλων, έδωσαν το «παρών» η Βίκυ Καβαλλάρη, Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Νίκου Χαρδαλιά, καθώς και η Κατερίνα Μαϊχόσογλου, Δήμαρχος Διονύσου, Αγίου Στεφάνου.

Πρόκειται για ένα σημαντικό, «πράσινο» βήμα, που ώθησε τους εργαζόμενους της Henkel Consumer Brands, που ηγείται σε παγκόσμιο επίπεδο στους κλάδους των προϊόντων περιποίησης μαλλιών, πλυσίματος των ρούχων και καθαρισμού του σπιτιού, να συμμετάσχουν εθελοντικά μαζί με τις οικογένειες τους και την ομάδα Sympraxis. Αυτό μάλιστα, είχε ως αποτέλεσμα να φυτέψουν τα πρώτα 250 δέντρα στην περιοχή και έτσι, να συμβάλλουν στο να ανανεωθεί ένας ζωτικός «πνεύμονας πρασίνου» της Αττικής, που επλήγη σοβαρά από επανειλημμένες καταστροφικές πυρκαγιές. Συνολικά, συμμετείχαν 70 εθελοντές, οι οποίοι -μέσα από αυτήν την ενέργεια- έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της ενεργού δράσης, αλλά και της προστασίας και της ανάπλασης του φυσικού περιβάλλοντος.

Και για εσάς, που αναρωτιέστε για ποιους λόγους επιλέχθηκε η συγκεκριμένη τοποθεσία, είναι αλήθεια πως δεν πρόκειται για μία τυχαία επιλογή, καθώς έγινε με γνώμονα το γεγονός πως δεν υπάρχει δυνατότητα φυσικής αναγέννησης. Έτσι, πραγματοποιήθηκε φύτευση δέντρων που ενισχύουν τη βιοποικιλότητα της περιοχής και, σε περίπτωση ξεσπάσματος πυρκαγιάς, αποτρέπουν τη γρήγορη εξάπλωσή της.

p2.jpg

Οι άνθρωποι πίσω από τις δράσεις που φέρνουν στο επίκεντρο τη βιωσιμότητα

Και επειδή, πάντα οι ομάδες ανθρώπων συμβάλλουν καθοριστικά, έτσι ώστε να γίνει μία ιδέα πραγματικότητα, η Henkel Hellas αναλαμβάνει ακόμη μία πρωτοβουλία και χρηματοδοτεί έργο αναδάσωσης, αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα της κατάστασης. Πώς το καταφέρνει αυτό; Φυτεύοντας περισσότερα από 5.000 δέντρα στην Πεντέλη και εξασφαλίζοντας παράλληλα, τη φροντίδα και την επιβίωση τους για τα επόμενα τρία χρόνια.

Μάλιστα, η General Manager Greece and Cyprus του Henkel Consumer Brands, Carolina Markiewicz – Kuskowska και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing and Trade Marketing Greece & Cyprus, Henkel Consumer Brands, δεσμεύθηκαν τη μεθοδική συνέχιση των εθελοντικών δράσεων, με τη βοήθεια έμπειρης επιστημονικής καθοδήγησης, καθώς και τη σταθερή παρακολούθηση και συνεχή φροντίδα των αναδασωμένων περιοχών. Στόχος λοιπόν, είναι η αναγέννηση ενός φυσικού τόπου, μέσω του έργου αναδάσωσης της Henkel Hellas, μιας και πρόκειται για μία δράση, η οποία θα κριθεί επιτυχημένη με βάση τον αριθμό των δέντρων που θα επιβιώσουν, αλλά και το ποσοστό τους.

Με τη σειρά της, η Βίκυ Καβαλλάρη, Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Νίκου Χαρδαλιά, επεσήμανε πως η αποκατάσταση όλων των καμένων εκτάσεων της Αττικής -μέσα από οργανωμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα, αλλά και σε συνδυασμό με τα σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία- αποτελεί στόχο της περιφέρειας. Η ίδια μάλιστα, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους εθελοντές και τη Henkel Hellas. Η Κατερίνα Μαϊχόσογλου, από την άλλη, Δήμαρχος Διονύσου, Αγίου Στεφάνου, εξέφρασε τη χαρά της, δίνοντας συγχαρητήρια στην εξαιρετική πρωτοβουλία των εθελοντών της Henkel Hellas, που βοήθησαν να αποκατασταθεί η φυσική ομορφιά του τόπου.

p3.jpg

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι εθελοντικές δράσεις αναδάσωσης δεν αποτελούν απλά, πρωτοβουλίες οι οποίες πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Για εταιρείες όπως η Henkel Consumer Brands, αποτελούν στρατηγική επιλογή, αντανακλώντας τη δέσμευσή τους για τη βιωσιμότητα. Διότι, οι εταιρείες -χάρη πάντα στη σημαντική συμβολή των εργαζομένων τους- μπορούν να διαδραματίσουν κομβικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο «πράσινου» μέλλοντος για όλη την κοινωνία.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button