Οικονομία

Henkel Consumer Brands και Dixan για 5η συνεχόμενη χρονιά «καθαρίζουν σε βάθος»

Το επιτυχημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του DIXAN και της Henkel Hellas «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή» επανέρχεται δυναμικά στον 5o χρόνο υλοποίησής του, συγκεντρώνοντας 26 τόνους πλαστικών και άλλων απορριμμάτων από την περιοχή του Υμηττού.

Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν για 5η συνεχόμενη χρονιά συστηματικά τους καθαρισμούς σε όλη την Ελλάδα με το πετυχημένο πρόγραμμα τους «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή» δίνοντας ανάσα ζωής σε περιοχές που το έχουν άμεση ανάγκη. Στρατηγική προτεραιότητα του προγράμματος παραμένει η προαγωγή της υπέρτατης αξίας του εθελοντισμού και η καλλιέργεια ατομικής ευθύνης και περιβαλλοντικής συνείδησης. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δασών, ο νέος κύκλος του επιτυχημένου προγράμματος ξεκίνησε από την περιοχή του Υμηττού με ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής του κοινού. Η ανταπόκριση του κόσμου συγκινητική! Εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους, αλλά και εθελοντές βοήθησαν στην απομάκρυνση κάθε λογής πλαστικών και άλλων απορριμμάτων. Από τον πρώτο καθαρισμό της χρονιάς δεν θα μπορούσε να λείπει και ο δημοφιλής ηθοποιός, Νίκος Κουρής, σταθερός υποστηρικτής των δράσεων καθαρισμού του Dixan, δίνοντας ηχηρό μήνυμα για την ευθύνη που έχουμε όλοι μας για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον.

Με γνώμονα τη δέσμευσή τους για έναν πλανήτη πιο καθαρό, 95 εθελοντές από την Henkel Consumer Brands μαζί με την ομάδα Sympraxis, το Δήμο Κρωπίας και 7 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις- Εθελοντικές Οργανώσεις, έδωσαν δυναμικό παρόν μαζεύοντας την πρωτοφανή ποσότητα των 26 τόνων, ξεπερνώντας μάλιστα την συνολική ποσότητα απορριμμάτων που είχε μαζευτεί στον προηγούμενο κύκλο καθαρισμών. Γεμάτοι όρεξη και στόχο το κοινό καλό, επέλεξαν να γίνουν μέρος της λύσης του προβλήματος και να ανακουφίσουν την χλωρίδα και πανίδα του βουνού από τα αμέτρητα σκουπίδια και πλαστικά. Συνολικά περισυλλέχθηκαν 70 λάστιχα οχημάτων, 1 τόνος ανακυκλώσιμων πλαστικών και 25 τόνοι απορριμμάτων, γεμίζοντας 4 φορτηγά και καθαρίζοντας σε βάθος την περιοχή του Υμηττού.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για ακόμη μια χρονιά συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για ένα κόσμο πιο καθαρό, τόσο στο περιβάλλον, όσο και στις αξίες. Στην Henkel Consumer Brands εργαζόμαστε όλοι αδιάκοπα για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος και μέσα από το πρόγραμμα «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή», εδώ και πέντε χρόνια, συμβάλλουμε έμπρακτα στη διαφύλαξη και την προστασία του Ελληνικού οικοσυστήματος και των περιοχών που χρήσουν άμεσης ανάγκης.», δήλωσε η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.

HCB_Ka8arismos-Ymhttoy-(3).jpg

Περισσότερες πληροφορίες:

«Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή»

Σε 42 διαφορετικές περιοχές σε όλη την Ελλάδα έχει ταξιδέψει τα τελευταία τρία χρόνια το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Dixan “Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην πηγή.” Φέρνουμε κοντά τοπικές εθελοντικές οργανώσεις, περιβαλλοντικούς & πολιτιστικούς φορείς, καθώς και την τοπική αυτοδιοίκηση και όλοι μαζί, καθαρίζουμε από το πλαστικό θάλασσες, ακτές, ποτάμια, λίμνες, υδροβιότοπους αλλά και αστικά άλση, πάρκα, δάση που αποτελούν τον πνεύμονα του οικοσυστήματος. Τα πλαστικά απορρίμματα, που συλλέγονται από όλες τις δράσεις που διενεργούνται σε όλη την Ελλάδα, ανακυκλώνονται, κοκκοποιούνται και μετατρέπονται σε χρηστικά αντικείμενα, μέσω του μοντέλου της Κυκλικής Οικονομίας. Στη συνέχεια επιστρέφονται στις τοπικές κοινωνίες για να επαναχρησιμοποιηθούν.

Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: https://www.katharisesevathos.gr/

Περισσότερες πληροφορίες:

Πληροφορίες για τη Henkel AG

Με τα εμπορικά σήματα, τις καινοτομίες και τις τεχνολογίες της, η Henkel κατέχει ηγετική θέση τόσο στον βιομηχανικό όσο και στον καταναλωτικό τομέα σε όλο τον κόσμο. Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά σε κόλλες, στεγανωτικά και λειτουργικές επιστρώσεις. Με την Consumer Brands, η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στους τομείς της περιποίησης μαλλιών, του πλυσίματος των ρούχων και του καθαρισμού του σπιτιού σε πολλές αγορές και κατηγορίες πολλών χωρών του κόσμου. Τα τρία κύρια εμπορικά σήματα της είναι η Loctite, το Persil και το Schwarzkopf. Το οικονομικό έτος 2023, η Henkel σημείωσε πωλήσεις άνω των 21,5 δισεκατομμυρίων ευρώ και προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι προνομιακές μετοχές Henkel είναι εισηγμένες στο γερμανικό Χρηματιστήριο βάσει του δείκτη DAX. Η Henkel έχει μακρά παράδοση στην αειφόρο ανάπτυξη, διαθέτοντας μια σαφή στρατηγική βιωσιμότητας με συγκεκριμένους στόχους. Η Henkel ιδρύθηκε το 1876 και απασχολεί περίπου 48.000 άτομα σε όλο τον κόσμο –μια ετερογενή ομάδα, που είναι ενωμένη κάτω από μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα, κοινές αξίες και έναν κοινό σκοπό: «Πρωτοπόροι στην καρδιά για το καλό των γενεών». Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.henkel.com

Πληροφορίες για τη Henkel Hellas

Η Henkel Hellas ως 100% θυγατρική της Henkel AG & Co από το 1989, έχει καταξιωθεί ως ένας από τους πλέον επιτυχημένους προμηθευτές επώνυμων προϊόντων. Δραστηριοποιείται στους επιχειρηματικούς τομείς των Consumer Brands που καλύπτουν καταναλωτικές μάρκες και προϊόντα στους τομείς των Απορρυπαντικών και Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης, των Καλλυντικών/ Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας και των Συγκολλητικών Τεχνολογιών με καταναλωτικές Συγκολλητικές Ουσίες και Βιομηχανικά Προϊόντα. Η Henkel Hellas απασχολεί περισσότερους από 189 εργαζομένους, έχοντας σημειώσει πωλήσεις ύψους €93,81 εκ. και Κέρδη προ φόρων 4.33 εκατ € για το έτος 2022. Για περισσότερες πληροφορίες: www.henkel.gr

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button