Οικονομία

JTI: Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με νέες επενδύσεις

Tη θέση της στην ελληνική αγορά ενισχύει περαιτέρω η ιαπωνική JTI η οποία έχει επενδύσει πάνω από 40 εκατ. δολ. στη χώρα μας, μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ το 2018.

Το 2023 αποτέλεσε ακόμη μία χρονιά-ορόσημο σε ό,τι αφορά την παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα καθώς τον Οκτώβριο, η χώρα μας έγινε μία από τις 10 πρώτες αγορές στις οποίες η JTI λάνσαρε το νέο καινοτόμο προϊόν θέρμανσης καπνού Ploom, το οποίο διατίθεται πλέον, από το 2024 σταδιακά σε όλη την επικράτεια μέσω περιπτέρων και pop stores σε μεγάλα mall. Σύμφωνα με όσα ανέφερε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης η κ. Γεωργία Καρούντζου, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας JTI Hellas, το πλάνο προβλέπει σε επόμενο στάδιο, το άνοιγμα και καταστημάτων λιανικής σε μεγάλες πόλεις της χώρας.

«Αποτελούμε σημαντικό επενδυτή στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τόσο στην κοινωνία, όσο με επενδύσεις στην αγορά» σημείωσε η κ. Καρούντζου, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι το 2023 αυξήθηκαν κατά 35% οι θέσεις εργασίας.

Η ΣΕΚΑΠ εξάγει σε 9 χώρες συνολικά το 76% της παραγωγής του εργοστασίου της ενώ στηρίζει συστηματικά την ελληνική καπνοκαλλιέργεια, αγοράζοντας ελληνικά καπνά για την παραγωγή των προϊόντων της διεθνώς. Όπως επισημάνθηκε μάλιστα από τα στελέχη της εταιρείας, πάνω από το 30% παγκοσμίως, εφοδιάζεται από ελληνικά καπνά. Συγκεκριμένα το 2023 η εταιρεία αγόρασε καπνά από την Ελλάδα αξίας 36 εκατ. δολαρίων ενώ ο όγκος των ποσοτήτων ήταν κατά 50% αυξημένος σε σχέση με το 2020.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις στο εργοστάσιο της Ξάνθης, όπου παράγονται τα σήματα Camel και Winston. Από το 2018 οπότε και πραγματοποιήθηκε από τον όμιλο JT η εξαγορά του εργοστασίου έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις ύψους 40 εκατ. δολαρίων για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμισή με νέες γραμμές παραγωγής.

Σημειώνεται ότι JTI διαθέτει στην ελληνική αγορά, τις μάρκες Winston, Camel και Old Holborn και τα παραδοσιακά σήματα της ΣΕΚΑΠ, BF και GR. Κατέχει την πρώτη θέση στην κατηγορία των συμβατικών καπνικών προϊόντων και τη δεύτερη θέση στη συνολική αγορά καπνικών σε Ελλάδα & Κύπρο. Με βάση τα στοιχεία της Nielsen, τον Δεκέμβριο του 2023 το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στη συνολική αγορά των συμβατικών καπνικών προϊόντων ήταν 28,1%, με τον καπνό Οld Holborn να κατέχει το 44,6% της κατηγορίας των στριφτών τσιγάρων.

Aξίζει τέλος να σημειωθεί πως το 2024 είναι ιδιαίτερη χρονιά για την παρουσία της εταιρείας στη χώρα μας στο πλαίσιο του «Έτους πολιτισμού & τουρισμού 2024», για τη συμπλήρωση 125 χρόνων διμερών σχέσεων Ελλάδας-Ιαπωνία. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται μεγάλο πλάνο δράσεων σε συνεργασία με την ιαπωνική πρεσβεία ενώ την άνοιξη αναμένεται να επισκεφθεί τη χώρα μας και ο Πρόεδρος του JT Group.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button