Οικονομία

Efood: Πώς θα αναπτύξει τα φυσικά καταστήματα efood local

Αρχής γενομένης από την Αττική, το efood επεκτείνεται πλέον και στα φυσικά καταστήματα, μικρής λιανικής, τα οποία θα εστιάζουν κυρίως στην κατηγορία του φαγητού και των τροφίμων.

Στην πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local, όπως ονομάζεται το νέο concept που αναπτύσσει η εταιρεία, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, προβλέπεται η δημιουργία δύο καταστημάτων στην περιοχή της Αττικής και συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, σε κεντρικές γειτονιές της Αθήνας.

Η λειτουργία των πρώτων δύο καταστημάτων θα αποτελέσει και τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου και σε άλλες περιοχές, σε δεύτερη φάση. Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων γειτονιάς, νέας γενιάς, με το σήμα του efood, προκειμένου η εταιρεία να εδραιωθεί και στα φυσικά καταστήματα. Σημειώνεται πως η efood συνεχίζει παράλληλα τη διαχείριση του δικτύου των 51 καταστημάτων Kiosky’s Convenience Stores, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πόλεις της περιφέρειας.

Τα καταστήματα efood local που δημιουργούνται, θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών στο επίπεδο της γειτονίας, εστιάζοντας στο φαγητό και τα σνακς καθώς θα διαθέτουν χώρο για παραγγελία καφέ καθώς και ζεστή γωνιά. Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των συνεργατών του ομίλου στον τομέα της λιανικής, με κωδικούς από διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως, κάβα, καπνικά και είδη mini market, κατά κύριο λόγο, τρόφιμα και σνακς. «Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο» όπως σημείωσε ο κ. Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals.

Σημειώνεται πως το 2023 η υπηρεσία delivered by efood κατέγραψε αύξηση 48%, σε σχέση με το 2022 ενώ το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία διανομής του efood με τον δικό του στόλο, έφτασε τα 8.756, σε 21 πόλεις της Ελλάδας. Παράλληλα, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, κατά 44% αυξήθηκαν οι θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν για τους διανομείς, με τις συνολικές ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας τους, να ξεπερνούν τα 17 εκατ. ευρώ ενώ εξαιτίας της ανοδικής ζήτησης καθώς και της δημιουργία της νέας υπηρεσίας efood last mile μέσα στο 2024, σχεδιάζεται η πρόσληψη επιπλέον 20% από τον σημερινό στόλο διανομέων.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button