Πολιτική

Αβραμόπουλος για ένταλμα σύλληψης: «Δεν θα κάνω χρηση της ασυλίας μου»

«Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ», σημειώνει σε δήλωσή του ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με το ένταλμα σύλληψης που εξέδωσαν οι εισαγγελικές αρχές των Βρυξελλών, στο πλαίσιο της έρευνας για την υπόθεση Qatargate, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker